<br />
<b>Warning</b>:  The magic method Restrict_Widgets::__wakeup() must have public visibility in <b>/home/jordgubb/domains/knullblogg.se/wp-content/plugins/restrict-widgets/restrict-widgets.php</b> on line <b>72</b><br />
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	
	>
<channel>
	<title>
	Kommentarer på: Söker nåt, men vad???	</title>
	<atom:link href="https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad/feed" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad?utm_source=rss&#038;utm_medium=rss&#038;utm_campaign=soker-nat-men-vad</link>
	<description>Svara på sexannonser och hitta sköna knull idag! Läs sexnoveller och datingtips!</description>
	<lastBuildDate>Sat, 07 Mar 2026 22:22:24 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>
	hourly	</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>
	1	</sy:updateFrequency>
	
	<item>
		<title>
		Av: Peter		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-33272</link>

		<dc:creator><![CDATA[Peter]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 09 Nov 2020 07:53:33 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-33272</guid>

					<description><![CDATA[Hej. Bor i Borås men jobbar i hela Sverige. Vad sägs om en middag någon dag?
Var bor du?
Peter]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Hej. Bor i Borås men jobbar i hela Sverige. Vad sägs om en middag någon dag?<br />
Var bor du?<br />
Peter</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Av: Magnus		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-19448</link>

		<dc:creator><![CDATA[Magnus]]></dc:creator>
		<pubDate>Thu, 31 Dec 2015 10:04:25 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-19448</guid>

					<description><![CDATA[Jag har imget bra foto på mig nu men fixar det ring elöer så chatta vi lite så kanske det pirrar till]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Jag har imget bra foto på mig nu men fixar det ring elöer så chatta vi lite så kanske det pirrar till</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Av: Fredrik		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-838</link>

		<dc:creator><![CDATA[Fredrik]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 21 Sep 2013 22:42:47 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-838</guid>

					<description><![CDATA[Hej!

Är en stockholmskille på 27 år som sitter i ungefär samma sits som dig, känns som något saknas. Jag skulle gärna vilja träffa en något äldre kvinna och dela många blandade mysiga stunder. Hör av dig via min mail om du vill  om du är sugen på att veta mer. Är normalbyggd och normallång, vad det nu innebär :)

Kram på dig!]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Hej!</p>
<p>Är en stockholmskille på 27 år som sitter i ungefär samma sits som dig, känns som något saknas. Jag skulle gärna vilja träffa en något äldre kvinna och dela många blandade mysiga stunder. Hör av dig via min mail om du vill  om du är sugen på att veta mer. Är normalbyggd och normallång, vad det nu innebär 🙂</p>
<p>Kram på dig!</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Av: johan		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-300</link>

		<dc:creator><![CDATA[johan]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 23 Jun 2013 15:14:31 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-300</guid>

					<description><![CDATA[tjenare ja e 28år o ganska oerfaren på sex biten, kanske är de de du söker en kille att lära upp.
jag är lugn o harmonisk och väldigt trevlig.
skitsnack o ouppfostrade människor kan leka med varandra.
hör du av dig så pratar vi lite tycker jag =) 
]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>tjenare ja e 28år o ganska oerfaren på sex biten, kanske är de de du söker en kille att lära upp.<br />
jag är lugn o harmonisk och väldigt trevlig.<br />
skitsnack o ouppfostrade människor kan leka med varandra.<br />
hör du av dig så pratar vi lite tycker jag =) </p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Av: Sebastian		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-23</link>

		<dc:creator><![CDATA[Sebastian]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 06 May 2013 13:33:12 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-23</guid>

					<description><![CDATA[Hej! Jag är 22 år, någorlunda maskulin kropp, har Skype. Hör gärna av dig ;)]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Hej! Jag är 22 år, någorlunda maskulin kropp, har Skype. Hör gärna av dig 😉</p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
		<item>
		<title>
		Av: svarta katten		</title>
		<link>https://knullblogg.se/soker-nat-men-vad#comment-4</link>

		<dc:creator><![CDATA[svarta katten]]></dc:creator>
		<pubDate>Mon, 08 Apr 2013 10:25:01 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://knullblogg.se/?p=108#comment-4</guid>

					<description><![CDATA[Gymmar ofta samt gillar konst, Ironi, film, fotografering och matlagning. Ser bra ut och är vän med tvål och vatten som vissa skriver klyschigt. Sugen att chatta? ]]></description>
			<content:encoded><![CDATA[<p>Gymmar ofta samt gillar konst, Ironi, film, fotografering och matlagning. Ser bra ut och är vän med tvål och vatten som vissa skriver klyschigt. Sugen att chatta? </p>
]]></content:encoded>
		
			</item>
	</channel>
</rss>
