Min semester resa

Skön semester resa – Det var för några år sen, jag var singel och det var sommar och en typisk svensk sommar. Alltså inget fint väder och ingen värme och jag som är tokig i sol och värme och att bada hade inte så speciellt kul på min semester. Jag bestämde mej för att kolla med polarna om någon ville hänga med på en resa till Medelhavet någonstans. Men ingen kunde, jobbade dom inte så skulle dom till landet med familjen eller något annat.

Min sköna semester resa

semester resaHmmm vad ska jag göra, ska jag åka själv? Eller ska jag stanna hemma i regniga Sverige? Jag hade aldrig rest på semester själv, det känns inte så kul, men det är kanske dags att tänka om tänkte jag. Jag gick ner på resebyrån, jag kunde iallafall kolla lite efter resor så fick jag se vad som fanns. Det var inte många lediga resor till vettigt pris men några var där, det var nog bäst att boka direkt om jag skulle komma iväg.

Sagt och gjort, jag bokade en sista minuten resa till en Grekisk ö, där är iallafall sol, värme och härliga stränder, god mat och förhoppningsvis ett hett nattliv. Avresan var en vecka senare så jag åkte hem och började kolla vad jag skulle packa ner. Det var lite nervöst, lite pirrigt men det var spännande. Min fantasi triggades igång, allt kan hända när en kåt tjej åker på semester helt ensam. Jag kunde göra vad jag vill utan att någon får veta.

Ger mej iväg

Jag sätter mej på flygbussen på väg ut till flygplatsen, bussen var full, det var många som flyr den dåliga sommaren. Jag såg en kille när jag stod och väntade på bussen, han var också ensam, det såg så ut iallafall, även han med en resväska så han skulle nog också ut och resa. Han var snygg, jag sneglade lite på han, studerade han uppifrån och ner, han såg riktigt bra ut, ingen pangkille men han såg så charmig och naturnära ut.

Nåväl bussen kom och jag hoppade på, såg inte vart killen tog vägen. Väl framme på flygplatsen såg jag han igen, jag tänkte i mitt stilla sinne, tänk om han ska med samma plan som jag ska. Det hade varit trevligt om det vore så, då kanske jag fått lite sällskap. Well sån tur har jag nog inte. Jag ställde mej i inchecknings kön och tro det eller ej, killen fanns där också. Jag tror inte han har sett mej och lagt märke till mej.

Jag gick ner till poolen

Flygresan gick bra och jag hittade snabbt reseledaren och transferbussen, skönt att snart vara framme, även om det inte är så ansträngande att resa så blir man trött. Väl framme på hotellet så döm om min förvåning, killen hoppade av bussen på samma hotell som mej, jag hade inte sett han på bussen men han var tydligen där, så trevligt. Jag kände att jag får nog en chans att lägga in en stöt här han bodde på samma hotell som mej.

Jag gick upp till mitt rum, tog en dusch och fräschade till mej, det var tidig eftermiddag och solen gassade och det var riktigt varmt. Jag tog en handduk och gick ner till poolen och lade mej en stund. Lagom början, ett par timmar i solen och lite vila. Stranden låg väldigt nära men jag kände att idag räcker det med att ligga vid poolen i lugn och ro.

Det var helt underbart att ligga i bikini och svettas när jag visste att det regnar och är trist väder hemma, jag njöt i fulla drag. Med värmen så blir jag automatiskt kåt och knullsugen, det är jämt så, jag blir nästan tokig om jag inte får sex, men kåta tjejer är kåta tjejer. När jag legat i solen ett par timmar kände jag att det var dags att gå upp på rummet och fräscha till mej och sen ge mej ut en sväng och kolla läget.

Mys på egen hand

Jag började med att packa upp resväskan och få ordning på kläderna och sen lade jag mej på sängen en stund, jag var naken för jag skulle in i duschen snart och det var väldigt varmt. Jag kunde inte låta bli att smeka min varma kropp som skrek efter sex men jag hade inte någon knullkontakt här så jag fick ta hand om min kåta kropp själv.

Jag smekte mina stora bröst så bröstvårtorna blev hårda och jag fortsatte neråt och började fingerpulla mej själv och kom snabbt i en skön orgasm mmmmmm sen vilade en timme för att sen gå in i duschen och fräscha till mej. Jag klädde mej i en tunn sommarklänning som var lite sexigt genomskinlig.

Jag hade fått lite färg, inte så mycket men lite rosor på kinderna, jag kände mej snygg och fräsch. Jag gick mot centrum och skulle hitta nån trevlig restaurang för att äta på. Jag fick god mat och det kändes lite sådär att sitta själv och äta men det kommer nog att funka. Det var skönt att vara ensam på ett sätt, jag behövde inte ta hänsyn till någon annan och gjorde vad jag ville.

Killen kom till baren

Jag fortsatte till en bar där det var en hel del folk, det var ett mysigt ställe och dom hade riktigt goda drinkar, jag blev lite lagom lullig och jag njöt av värmen, atmosfären och att jag var själv. Helt plötsligt kom killen från flygbussen promenerande, han såg mej, han sken upp och log, oj tänkte jag, han kände igen mej, detta bådar gott.

Han kom fram och sade hej, det var ju dej jag såg när jag stod och väntade på flygbussen och vi bor på samma hotell också, så trevligt. Ja mycket trevligt sa jag och log förföriskt mot honom. Han satte sej ner hos mej och vi hade riktigt trevligt. Han reste också ensam av samma anledning som mej. Vi hade riktigt trevligt den kvällen, framåt småtimmarna gick vi hem till hotellet och jag frågade om han ville hänga med upp på mitt rum och ta en drink, jag hade köpt med mej sprit på taxfree. Han tackade glatt ja.

Mys på hotellrummet

Jag blandade varsin god drink, vi gick ut på min balkong och satte oss, det var en underbar utsikt över havet, helt underbart vackert. Vi pratade och hade trevligt. Killen var ganska rakt fram när han pratade, han sa vad han tyckte och kände, det gillar jag. Han sa att han såg mej redan vid flygbussen och att han inte glömmer en snygg och sexig tjej i första taget.

Jag rodnade lite och blev såklart glad, det verkade som det kunde bli nåt, åtminstone en semesterflirt med mycket kul, mys och sex. Den kvällen hände inget, vi myste på balkongen och hade trevligt, han gick hem till sej men gav mej en kram och en lång kyss som triggade igång kåtheten hos denna kåta tjejen så jag var tvungen att onanera så fort han gått.

Gick till nakenstranden

Dagen efter knackade killen på min dörr och frågade om vi skulle gå till stranden tillsammans, javisst svarade jag, det är mycket roligare att vara två. Han stod och skruvade sej lite och jag såg på han att det var nåt mer han ville ha sagt, så jag frågade han vad det var. Då berättade han att han ville gå till en nakenstrand som fanns en bit bort och undrade om det var nåt jag var intresserad av?

Om jag inte var intresserad var det okej att gå till den vanliga stranden men jag sa direkt, ja gärna, jag har aldrig solat och badat naken men vill gärna testa. Då brast han ut i ett stort leende och det såg nästan ut som han pustade ut. Han berättade att han brukar alltid gå på nakenstränder hemma i Sverige och att han valt ut denna Grekiska ön för det finns så många bra nakenstränder här.

Det var helt underbart att sola och bada naken

Det var helt underbart att sola och bada naken och så kåt jag blev av alla andra nakna människor. Vilken härlig kombination, en underbar frihets känsla och upphetsningen av att visa upp sej och se andra nakna kroppar. Jag trodde att det mesta var gamla människor på en nakenstrand men så var det inte, det var väldigt blandade åldrar vilket var trevligt. Vi hade riktigt trevligt den dagen och gud va snygg han var, hela han, naken och helrakad kuk och en lagom stor kuk som såg ut att vara småhård hela tiden.

Vi umgicks hela veckan, vi hade skön sex, vi njöt av varandras närhet nästan hela tiden, vi gick hand i hand längs strandkanten i solnedgången, så romantiskt, trodde aldrig att det skulle hända mej. Vi hade helt enkelt en underbar vecka med mycket sex och närhet. Veckan gick såklart fort, väl hemma höll vi kontakten men efterhand ebbade det ut och nu hörs vi väldigt sällan. Jag håller för fullt på att planera nästa semester resa, det blir till samma Grekiska ö, jag åker ensam denna gången, denna gången vill jag inte ha med någon utan njuta på egen hand. Vi får se, kanske träffar jag en trevlig semesterflirt.